Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

ΧΑΡΤΗΣ ΝΑΥΑΓΙΩΝ



ΩΚΕΑΝΟΣ

Κι άξαφνα μια ανησυχία μην πάθεις κάτι μη λείψεις μη φύγεις ξαφνικά γιατί είσαι όλα τα γράμματα λέξεις κι αποσιωπητικά το λίγο το πολύ και ό,τι περισσεύει η φωτιά και το νερό που τη σβήνει ναι είσαι όλα ακτή και θάλασσα η ίδια η ελπίδα που χαρτοπαίζει ανακατώνοντας αδέξια τα τραπουλόχαρτα τής κάθε μέρας τόσες μέρες τόσα χρόνια το ίδιο το σάστισμα όταν νυχτώνει και αργείς και δεν ξέρω πού είσαι και ποια αιχμαλωσία ετοιμόρροπη κατεδαφίζεις και πόσο αδιάφορα και τρύπια είναι τα σκοτάδια μου χωρίς εσένα και ορφανές οι υποσχέσεις στάχτες και ερείπια

Κι άξαφνα μια αγωνία μην πάθεις κάτι μη λείψεις ξαφνικά μη φύγεις με σκοτεινιάζει και γαβγίζει μέσα μου σαν λυσσασμένος σκύλος που τρελαίνεται και τότε τρέχω τρέχω να ξεφύγω και φτάνω σε κάτι παιδικά χαλάσματα και κρύβομαι ανάμεσα στις κουκουβάγιες –να τη μία αλλάζει θέσεις εδώ κι εκεί πάνω στη μάντρα– κι εγώ πάνω σε φύλλα κίτρινα που γίνονται γρανάζια σκόνης και σιωπής

Κι όταν σε βλέπω να σου χαρίσω θέλω πάντα αυτή τη μικρή γέφυρα ένα κόκκινο χειροποίητο λουλούδι απ’ το αίμα μου να ρίχνεις πάνω απ’ τα δύσκολα και να περνάς άγγελος καλός να γίνομαι μόνο για σένα γιατί ο ουρανός σου είναι το σπίτι μου και το κατώφλι του εκεί που η κάθε πράξη μου ξεπλένει απ’ τα πόδια της τη λάσπη

εφη καλογεροπούλου
χάρτης ναυαγίων
μετρονόμος,2017


Δεν υπάρχουν σχόλια: